15x3!

Japp, ni hörde rätt! Förra gången jag gymmade klarade jag 15x3 på pull-upsen. Det kanske inte låter så himla svårt men testa själva så får ni se. Jag vet vissa tjejer (och killar) som inte ens klarar en enda. Det som gör det ännu grymmare är att det inte var på en dag då jag kände mig extra stark heller. Jag hade dessutom väldigt ont i ryggen samtidigt. Nu va det inte med någon stor marginal jag klarade det precis, utan jag klarade det precis på håret. Spände mig så mycket i slutet att jag sträckte en muskel i halsen :P
Det jag får ut av att ha klarat detta är inte så mycket fysiskt som psykiskt. Jag har ju klarat 15-15-12 och så tidigare flera ggr så vad skulle en eller två pull-ups ytterligare göra för skillnad egentligen? Jo, det gör så att jag vet att jag blivit starkare i armarna. Armarna är den delen på min kropp som är svårast att få starka. Benen fattar ni varför dom är starka redan och överkroppen har jag lätt för att träna. Armarna är svårare och jag är stolt över att jag gör framsteg. Kommer ihåg första gången jag gjorde pull-ups här på gymmet. Tror jag klarade typ 7-4-2 eller nåt sånt. Det ni! :D

Vad har hänt sen senast då? Jo, igår va jag först på C-uppsatssnack vid 10. Det gick utmärkt och jag kommer bli (helt) klar med min uppsats nästa vecka. Sedan gick jag i skolan 12.15 till 14. Hade lektion i forntida kulturer (Sumererna och Egyptierna). Mycket intressant även om jag höll på att somna (pga av nån aura typ? :P). Efter skolan pluggade jag lite och sedan gick jag in till Gurra för att spela Mario Kart. Käkade lasagne med Gurra och Kicki innan hon stack till Stockholm för att kolla på Oasis (vilket uppenbarligen va bra att dömma av hennes kommentarer på FB :P). Är glad att mina julklappar är uppskattade iaf :)
Därefter spelade jag och Gurra Mario Kart ända fram tills 20, med enda pausen då jag träffade Annas kompis Anna (:P). Vid 20 kom massa jalapeños (Martin, Johan, Filé och Gynekolog-Leo). Vi spelade Call of Duty resten av kvällen....som varade till 03.00 :P

Vaknade idag av att Theres ringde och frågade om hon fick låna lite böcker till den Engelska 31-60 och eftersom ingen annan har frågat tidigare (vilket är mysko), fick hon gärna göra det. Sedan gymmade jag med Johan vid 14 för att därefter käka massa god mat med Anna (den vanliga :P). Hon åkte sedan ner till Rumparp och jag kollade på Everton-Arsenal som slutade 1-1 och va en stor styggelse. Sedan chokladpödding och sedan säng....eller där är jag ju inte riktigt ännu, men snart :P

Imon händer det inte så mycke. Ska plugga på dagen och på kvällen kommer Linn hit. vi ska kolla på film och snarra skit :)

På fredag vette fan vad som händer och på lördag va det ju meningen att jag skulle festa med Lottis i Gbg, men hennes syrra va ju sjuk så vi kanske skulle ta det nästa lördag istället. Det KAN fortfarande bli av nu på lördag dock, men vi får se helt enkelt. Bara det blir av så är jag nöjd. Saknar Lottis :)
Saknar Sandra och Evve också, men det är sånt man får leva med....tyvärr..

Nä nu ska jag sova. Ska plugga imon. Nattinatti!

Dagens låt: Ying Yang Twins - Salt Shaker (bättre bas-låt får man fan leta efter! Hela jävla huset skakar ju! Spegeln på toan höll på att ramla ner när ... "shawty crunk on the flor wide open! Skeet so much they call her Billy Ocean!" :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0