Är man bäst så är man..

...på Mario Kart alltså...eller nä, idag va jag inte bäst. Vi ökade dock svårighetsgraden på dom datorstyrda gubbarna, vilket gjorde dom grymt mycke svårare måste jag säga. Sen körde vi 10 lopp istället för 4 som vi gjort innan. Vi körde några gånger. Kom två i sammandraget (efter Gurra) alla gånger. Den sista gången va jag dock rövigt nära att vinna då jag körde med den sämsta kontrollen typ. Han fick 128 poäng och jag 127. Lite störande :P

Idag har jag annars gymmat som vanligt. Hela gymmet va dock fyllt med skränande tonåringar så det va la inte så himla kul kanske, men det gick ändå. Sen har jag väl inte gjort alltför mycke. Skolan börjar inte förren den 20:e så jag har inget för mig. Har iofs tenta på lördag men den är inte så stor. Ska plugga lite imon tänkte jag. Va inne som sagt hos Kicki och Gurra innan och spelade MK Wii. Sen gick vi ner till Lolli och välkomnade henne hem också. Ska lämna tillbaka hennes högtalare imon iaf. Sen får vi la se vad vi gör. Hoppas att hon vill följa med ut på onsdag. Ska ragga lite folk :P

Nu ska jag däremot ragga lite lakan och kuddar.....eller som ni skulle sagt: gå och lägga sig! :D

Natti!

Dagens låt: Basshunter - Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0