Bästa festen på riktigt länge!

Igår va det alltså dags för fest igen. Den här gången hade jag sagt till långt i förväg så att folk visste om att det va fest. Vid typ lite över sex började festen för mig iaf när jag gick in till Filé och kollade på lite American Dad. Vid 7-tiden började folk strömma in och vid 8 va det väl kanske 15-20 pers här. Sedan kom folk indroppande lite huller om buller. Runt tio-halv 11 tiden va det, om jag ska göra en uppskattning, kanske runt 50 pers här. Det kanske låter mycket...och det va det också :P
Det va verkligen folk precis överallt. Man kunde knappt röra sig och jag kände fan inte ens hälften av folket. Alla va dock välkomna så det va bara kul :)

Vid 12 gick vi ner mot stan. Vi gick först till Mårtensson, men vi kom på att det hade varit onödigt att gå in där eftersom vi inte hade hunnit va där så länge innan dom stängde. Vi gick istället till Moon. På Moon gick jag direkt till baren och beställde en San Franscisco. Sedan gick jag och dansade, och gjorde så ända tills det stängde, utan någon som helst paus. Trodde jag hade kass kondition, men jag hade fel :D

Här kommer det som gjorde kvällen till en av dom bästa på länge; låtarna som spelades inne på Moon kunde lika gärna varit tagna från min egen lista här på datorn. Det va nästan bara grym musik. Då menar jag GRYM musik :D
Även om jag hade velat sluta dansa så hade jag inte kunnat med den musiken i högtalarna. När man dansar och kollar på andra som också dansar märker man ofta vilka som "har det i blodet". Man behöver inte kunna några speciella moves, utan bara röra på sig i takt till musiken. Inte för att jag vill skryta, men jag tror att jag är rätt så rolig att dansa med ;P

Det va iaf hur bra som helst och förutom röken (som nästan tog kål på oss :P), kom jag därifrån utan skador.....eller nä, nu ljög jag. Någon gång under kvällem måste jag ha fått ett slag i ryggen typ. Har grymt ont på ett ställe. Kan knappt stå upp, men gymma imon ska göra ändå. Det är segt virke i mig :D

Men gårdagen va enligt mig grymt lyckad. Jag tycker dock synd om städerskan som måste städa korridoren här ute, men shit happens som man brukar säga :P

Jo, jag lagade wok när jag kom hem inatt (vid 5) också. Vad ska jag säga? Jag va full... ;P

Nu ska jag återgå till spökena iaf. Imon ska jag gymma vid 12. Sen ska jag plugga lite historia och sedan vette fan. Vi får la se vad som händer.

PS. tänker inte be om ursäkt. Finns inte en chans i hela jävla världen.. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0