Countdown to partytime: 17 timmar

Japp! Snart är det dags för vad jag tror blir årets fest (än så länge ;P). Kommer bli fullt drag här uppe på våning 4 i Sockerbiten. Många som kommer. Känner kanske inte hälften, men till skillnad från vissa andra individer så är jag inte främlingsfientlig. Bara kul med nytt folk! :D

Jaja, den här dagen började segt iaf (gårdagen alltså :P). Tänkte gå upp vid 11 och gymma 12, men fastnade i sängen. Gymmade vid halv ett istället. Ägget och ett as från lumpen va där också. Tapio har Band of Brothers maraton idag och imon. Dessutom så vet jag inte om han och dom få som ska vara hos honom tänker sitta och uggla hemma hos honom när de flesta festar här. Har försökt vara snäll och säga det till honom. Har till å med sagt att jag gärna ser att han kommer hit, men han tror stenhårt på att fler kommer att komma till honom än till mig. Inte för att jag vill verka kaxig eller nåt, men man ska inte underskatta facebook + det faktum att jag ändå är rätt så omtyckt.....inte för att Tapio är illa omtyckt....han är bara...äh....ja..han bara är helt enkelt.. :P

Efter gymmet gick iaf jag och Martin (The Varburger) ner till stan och glasbanken. Köpte bara en cider och en vodka, men jag har redan drirra hemma. Ska köpa juice och battery imon också så det e lugnt :)

Efterstan städade jag lite här i min lgh och gömde undan lite värdesaker inför imon, typ min ZEN-player och min digikamera. Sedan kom Anna hit och lagade mat åt mig, som jag för övrigt slukade ;P
Sen slingrade jag in till Gurra och spelade lite Mario Kart. Det gick dock inget vidare idag så jag håller tyst om det :P
Kicki och Lappen kom sedan också och vi kollade på film; Speed Racer hette den och den sög mustig manslem. Sedan satt vi bara och slaggade lite innan jag gick hem..

Har precis dirrat och laddat ner lite musik inför imon. Ska sova nu. Imon blir det gym vid 12. Sedan städa lite. Sedan ska jag ringa Linn. Sedan ska jag feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeestaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! :D

Nu......sängen!

Dagens låt: Basshunter - Sandra

Kommentarer
Postat av: Tapio

Haha! jag kollade in, för första gången på länge, för att kolla om du hade bilder. Fetdissar ju Facebook - som du vet^^ Men inga bilder än...



Har aldrig trott att vi skulle vara fler; jag ville bara - för en gångs skull- ha en fest, och med tanke på din uppslutning skulle du ju knappast sakna mig och de få som skulle hit^^

2009-01-25 @ 19:29:13
URL: http://hogskolanihalmstad.blogg.se/tapio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0