Eksjö: Del 2

Dagen innan nyårsafton va fan inte en rolig dag. Jag tänker inte dra upp skiten igen då jag (och min knoge) inte tål mer av den. Det ska dock sägas att jag aldrig kommer förstå hur vissa människor tänker. Men men...va fan ska man göra liksom...?

På nyårsafton va det iaf dags att åka upp till det lilla landet igen. Den här gången skulle jag ha sällskap av Johan och Martin. Martin blev dock sjuk i sista stund och kunde inte hänga med så det blev bara jag och Johan som åkte. Vi tog 12.02 tåget mot Nässjö där Kickisen skulle hämta upp oss. Tågresan fördrevs med att spela skitgubbe. Johan mötte för övrigt en annan skitgubbe på tåget, men han slapp vi när vi kom fram iaf. Hehe, nä jag bara skojar. Så farlig va han inte, men en aning sliskig ;P

Kicko mötte oss som sagt på stationen. Tycker om den tjejen grymt mycke för övrigt, om jag inte redan nämnt det :)
Vi tog en sväng förbi Lolli först och sedan hem till Kicks. Där satt vi och kollade på Tomtar på Loftet ett tag innan det va dags för att åka ut till stugan där festen skulle va. Måste säga att det va en bra bit ut dit. Tog la typ 40 minuter eller nåt. När vi kom fram och hade hälsat på alla andra som va där fick vi ta mat och sätta oss vid bordet. Måste sägas att det va snyggt gjort och det fanns massor av mat.........fy fan.......nä, ska fan inte bli sur...........efter vi käkat spelade vi Singstar iaf. Det gick väl sådär måste jag erkänna. Jag rap:ar inte så bra kan iaf konstateras :P

Sen hade vi nån paketlek där jag vann 700 gram chilinötter....svettiga chilinötter till å med...annars är jag inte riktigt säker på vad jag gjorde fram till tolvslaget. Blev rätt så packad om jag ska va ärlig. Vid tolv har jag iaf för mig att vi gick ner till sjön och skålade och sköt raketer. Vet inte vem jag skålade med dock. Hoppas det va nån jag gillar........ni vet vilka ni är :)
Efter tolv har jag fan ingen aning om vad som hände. Har för mig att jag blev sur över något, vilket inte är ovanligt när jag är full. Sen däremot minns jag allt!

När vi skulle gå och lägga oss ville jag sjunga lite först. Det uppskattades dock inte av dom andra i den rövigt kalla stugan. Dom slängde därför ut mig på altanen i femton minusgrader och låste dörren. Jag va dock nöjd och la mig för att sova under mitt lilla täcke. Det fanns dock personer där inne som hade ett samvete och en av dom va uppenbarligen Lolli som släppte in mig....eller släpade in mig...kommer inte ihåg vilket...stark är hon iaf ;D
Jag va dock sur och ville inte ligga inne i allrummet utan skulle ligga i köket, på golvet. Där fick jag dock inte heller vara ifred så jag gick ut och la mig utomhus igen. Den här gången tror jag att Johan sa (Lolli berättade för mig iaf) att han skulle ge mig en kvart innan han hämtade in mig. Vet inte om det gick en kvart men jag frös inte jättemycke iaf. Bara lite :P

Johan ochh nån mer bar iaf in mig igen och la mig på golvet i köket. Där somnade jag till slut. Vaknade bara två ggr under natten. Den ena gången va det för att min sketna mobil förde oväsen (lågt batteri). Andra gången blev jag överfallen av en ilsken dammråtta. Jag måste ha andats tungt för jag vaknade av att jag fick den i munnen. Inte jättemysigt precis :P
Nästa gång jag vaknade va vid typ 10 eller nåt sånt. Då hade alla gått upp. Jag va grymt nära att spy men jag lyckades på något sätt att hålla det inne. Vi fick dock vänta ett tag på att åka hem då alla va bakis. Tror vi stack vid typ 3 eller nåt. Vid 5-tiden käkade jag och Johan hemma hos Lolls. Därefter åkte vi och hyrde film och köpte pirra. Sen stack vi hem till Kickis och kollade på film och drack lärr. Tror vi åkte hem till Lolli igen vid 12-tiden eller nåt. Jaj, Johan åkte hem med 7-tåget förresten :P

Vi gick och la oss direkt när vi kom hem iaf, jag å Lollis. Vaknade upp med ont som faen i sidan och frös som fan, men mådde rätt så bra ändå :)
Jag och Lollis och Kickis tog en lång promenad tdigare idag. Det va skönt måste sägas. Kallt som faen där uppe dock :P
Tog tre-tåget hem till Halmstad igen efter att ha först sagt hejdå till Lolls på stationen i Eksjö där hon va snäll nog att hålla mig sällskap :)

3 ruggigt tråkiga timmar senare va jag i Halmstad. Sitter här nu och skriver och snart ska jag göra en frontal attack mot godispåsen. Har inte ätit på två veckor! Karaktär, mina märrar! :D
Imon ska jag skicka in C-uppsatsen och kolla på fotboll. Ska nog gymma med om det är öppet. Fick en idé på tåget om att jag ska gymma 4 ggr/vecka istället för tre. Vi får la se hur det funkar. I helgen kanske jag ska träffa Julia iaf. Nästa vecka hoppas jag att jag och Linn kanske kan gå på bio eller nåt. Skulle va kul :)

Kicki kommer hem på tisdag och då blir det wok. Längtar redan :D
Hoppas på att Lolli kommer hem snart också, men det tänker jag inte säga......doh! Nu sa jag det ändå :D

Nu drar jag! See ya!

Dgens låt: Midnight Oil - Beds are Burning (underbar låt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0