Festen närmar sig!

Är riktigt jävla festsugen nu så på lördag...eller va fan, imon smäller det :D

Vet inte exakt hur många vi blir, men om Bjarki bjuder in dom "20" personerna från Västersol (som jag för övrigt inte känner alls :P), kan vi nog bli upp mot 40 pers. I så fall är det det största förfesten jag varit på sen jag kom till Halmstad....och den ska vara hemma hos moi! :D
Får ta och röja upp i min lgh idag och lägga allt av värde på en säker plats så att ingen lodis går här och snokar. Tror inte det kommer hända men man kan ju aldrig vara riktigt säker..
I vilket fall som helst kommer det bli ett jävla drag och jag ska ner imon på stan och inhandla spriiiiiiiiiit :D

Idag har jag annars varit i skolan från 12.15 till 14 och läst källkritik. Har läst det innan så det va la måttligt intressant. En sak som slog mig är iaf att jag alltid blir så himla trött när jag sitter i ett klassrum. Spelar ingen roll om jag är pigg som ett ligg innan, jag blir alltid trött ändå och sitter och gäspar :P
Jaja, vad ska man göra liksom...

Har pluggat och kollat på TV annars. Där har ni min dag ;)

Imon ska jag iaf gymma vid 12. Sedan stan. Sedan köpa godis och annat skit. Sedan får vi se. Kanske Mario Kart, kanske slappekväll med nån hyrfilm. Linn ville hitta på nåt så jag kanske ringer henne :)

Nu däremot ska jag lägga mig och sussa sött! Nästan alla får ha det bra! :D

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0