Festfixaren

Kan la lika gärna göra lite reklam här också för festen på lördag. Har lagt upp skiten på Facebook också. Eftersom ingen har pengar just nu och pengarnai inte kommer förren på fredag natt, bestämde jag mig för att vi tar en stor fest på lördag istället. Klockan 7 hos mig som vanligt. Jag hoppas att det kommer massor av folk, vilket jag också tror det kommer göra. Ju fler desto bättre liksom :D

Annars har det varit en vanlig måndag. Gymmade vid 12. Käkade lunch och pluggade lite. Sedan kollade jag på TV och gick och handlade med Anna. Sedan käkade jag tortillapirra. Därefter gick jag in till Gurra och spelade Mario Kart i några timmar. Sen såg jag andra halvlek av Merseyside-derbyt mellan Pool och Everton (1-1). Nu ska jag snart gå och lägga mig. Ska ju upp till skolan imon vid 12. Ska bli kul att läsa lite historia. Är ju intresserad av det :)
Efter skolan vette fan vad jag ska göra. Vi får la se helt enkelt.

På onsdag är det gym och annat skit igen. På torsdag lektion. Fredag gym. Lördag gym + fest. Där har ni min vecka, gott folk! :D

Nu blire sängen! Natt!

PS. Kom på festen eller ruttna....(nästan) alla är välkomna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0