Forntida slag..

..har jag läst om idag. Fick ju en bok i julklapp som heter De Stora Slagen, vilken innehåller typ detaljerade beskrivningar på 30 utav de största och viktigaste slagen i världshistorien. Har bara hunnit läsa dom tre första än så länge men det är intressant må jag säga. Marathon (Greker vs Perser), Salamis (samma) och Gaugamela (Alexander den Store vs Perser) har jag hunnit med. Tog mig ett tag dock, men mycke intressant :P

Sen har jag la inte gjort så mycke mer idag om jag ska va ärlig. Käkade och gick ner till Lollis vid typ halv sju. Satt där och kollade lite TV innan vi gick upp till Kicks och Gurrs för att kolla på Stephen King-serien Storm of the Century. Den är rätt så ok faktiskt. Sen gick jag hem..typ :P

Sitter å pratar med Linn på msn nu och sen ska jag lägga mig. Imon blir det gym och glasbanken. Sen blir det fest...igen! :P
Kåren den här gången. Ska se till att dansa lite nu!! Get a little crunk så att säga ;)

Nu ska jag sova..

Dagens låt: Texture - Power of Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0