Första lektionen imon

Japp imon ska jag ha min första historia lektion. Ska bli intressant. Sen ska jag plugga lite och sen får vi se vad som händer. Dagen idag började iaf med gym vid 12. Efter gymmet gick jag hem och pluggade och käkade. Sen durrade jag och gick in till Gurra. Lappen, Kicki och Anna va också där. Det va nån till men jag minns inte namnet. Har aldrig sett henne innan. Vi spelade Singstar..eller ja, dom spelade Singstar och jag kollade på. Vi käkade också pizza och spelade Mario Kart, där jag ägde som vanligt :D

Ska lägga mig nu iaf. Fest på lördag! Kommer bli grymt drag och ni som inte är där kommer missa något! Alla kommer dock va där, så ni behöver inte oroa er. Har bjudit precis alla! Finns ingen jag inte bjudit liksom :D

Annars ville jag bara säga: ....eller nä, det är inte ens värt att slösa ord på. Ha! :D

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0