Glad :D

Vet inte varför jag känner mig så glad just nu. Har egentligen ingen speciell anledning att vara glad. Kanske är det för att jag mår bra just nu fysiskt. Vet inte om jag någonsin har känt mig så stark fysiskt innan. Psykiskt är jag dock alltid stark :)
Kanske är det för att jag ska köpa nya högtalare imon. Ska hitta ett par...äh..jag menar ett flertal grymma :D
Kanske är det för att Kicko kommer hem på tisdag. Vi ska äta wok :D
Kanske är det för att jag är nöjd med livet som det är just nu....förutom att Arsenal suger då :P
Kanske är det för att jag snarrade i typ 50 minuter med Evvo innan och kom på hur mycket jag verkligen saknar henne....eller vänta det va ju inte bra....hehe, nä inget deppande, hon kommer ju å hälsar på i sommar om inte annat :)
Kanske är det till och med så att anledningen till att jag är så glad är att jag är omtyckt av så många även fast jag minst sagt är en knepig person. Jag kan säkert till och med va jobbig ibland (nyårsnatten, någon? ;P). Jag är nöjd :D

Att jag har världens bästa musiksmak gör ju inte saken sämre direkt :P

Jaja, vad händer imon då? Ska på rean och köpa högtalare och annat krafs, som sagt. Ska avsluta C-uppsatsen. Ska kolla med Linn om hon har lust att gå på bio eller hyra film och sen ska jag göra något heeeeeelt annat ;D

På tisdag kommer Kicko! Wohoooo! :D

Nu ska jag kolla på spööööken!!! :D

Stay cruunk!

En bild som visar hur glaaaaad jag va idag ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0