Haha! Go Jocki it's your birthday! :D

Man kan ju fan inte få en bättre start på bakfyllemorgonen än så här. Med sprängande huvudvärk och ömmande rygg går jag upp och sätter mig vid datan (ja, jag gick och la mig vid 5 inatt :P). Vad får jag se? Jo, ett email har kommit under natten. Vem kan det va från? Säkert Facebook som vanligt. Nä, det är från Chris, min mentor i C-uppsatsen. Vad står det här då? ögonen ramlar direkt på "I feel able to give you the grade of VG based upon what you have written.."
Sedan är det någon liten sak, typ ordingen på paragraferna jag ska ändra bara. Ja, vad säger man? .... Boyeahhhh!!! :D
Känn på den morsan!!!! Nu får till och med du kommentera och gratta mig, din gamla märr! ;D

Sen då? Jaha....ni vill att jag ska berätta om festen igår? Okej då, en liten kortis då :P
Förfest hos mig vid 7. Vi va la typ upp mot 15 pers när det va som mest. Det va helt ok. Sen va det ju meningen att vi skulle gå till stan och så. Här tänker jag dock inte berätta mer. Det enda jag tänker säga är att jag inte kom så långt som till stan :P
............................................*intermission*....................................................................... efterfest hos mig! Leo pajja sin mobil genom att slänga den i väggen :P
Vi satt och snarrade skit helt enkelt. Gick och la mig vid 5....

Vaknade för en stund sen iaf. Ska kolla på lite boll nu. Vi hörs senare!

PS. VG! DS. :D :D :D :D

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis Jocke!!! <3<3<3 Happy for u. Du är duktig!;)

2009-01-11 @ 20:59:31
URL: http://lottasdagbok.bloggagratis.se
Postat av: Jocki

Tack, Lottis! :D

2009-01-11 @ 23:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0