Haha! Suckers! :D

Titeln på inlägget syftar på mitt förra inlägg. Ni trodde väl inte att det va ett fullt seriöst inlägg va? Haha, det gjorde ni!!!!!! Dumjävlar!!! :D nog fan tycker jag att jag är snygg, men jag skulle fan aldrig skryta om det!!! Avsaknaden av motkommentarer tar jag dock som att ni höll med om vad jag skrev ;)

Idag har varit en rätt så ordinär dag i Jockis liv. Den började med att jag vaknade upp och slingrade bort, i nollgradigt ösregn, till gymmet. Mitt nyårslöfte.....eller nä det är inget löfte, men jag tänker iaf testa att börja gymma fyra ggr i veckan istället för tre. Detta funkar dock bara om jag fixar till mitt slarviga mat-intag först. Ska börja käka frukost, vilket jag ofta skippar. Ska också ha rejäl mat till lunch och sedan ett rejäl mål mat till kvällsmat också. Då jävlar ska ni få se!! :D
Har dock ett annat nyårslöfte också, men det gäller en speciell person och det tänker jag inte berätta här :)

Jaja, efter gymmet sladdrade jag hem igen och kollade lite på fotboll. Sedan käkade jag Kinamat. Vid halv 8 hyrde jag film med Julia och Johan och Anna. Den nya mumien blev det, vilken sög hästapung :P
Det va dock kul att träffa Fröken Julie igen......ja, jalapeñon också ;)

Hur ser den närmsta tiden ut då? Imon blir det typ att skicka in C-uppsatsen efter att ha läst igenom den en sista gång. Sen vette fan. På måndag blir det gym. Har tänkt gymma måndag, onsdag, fredag och lördag. Vad sägs om det? :)
Sedan ska jag kolla vad Linn har för sig. Kanske bio eller så. Åh, jo, jag ska köpa nya högtalare på rean nu på måndag också. Då kan du få tillbaka dina, Lollis. Bra va? ;)

På tisdag kommer Kicko hem. Då ska jag inviga min (Annas egentligen :P) nya wok-panna (med glaslock!!!!! :D). Fan va gott det ska bli! Vattnas redan i munnen på mig......eller vänta lite, det va bara en sex-scen med Sylvester Stallone på TV.......men gott ska de bli iaf :D
På onsdag hoppas jag att.....eller äh, orkar inte spåna mer om framtiden. Nu ska jag hitta the hay. See ya tomorra! :D

Stay cruuuuunk, everbody!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anna * da Bitch

Va?! Din wokpanna?! MIN WOKPANNA, för fan (mowhahaha). Skriv om det annars ringer jag min advokat och som straff kan han skicka till wokpanne-fabrik i Kina där din uppgift kommer att bestå av sätta fasr skruvar på handtag.

2009-01-04 @ 14:59:14
Postat av: Jocki

Sladdertacka, Anna!

2009-01-04 @ 15:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0