I cannot C anymore! :D

Fan va gött det är när man precis har lämnat in en uppsats på 30 sidor. Vet ju dock inte om den blir godkänd ännu, men jag tror och hoppas naturligtvis att den blir det. Började någon gång i mitten av November så jag får la skylla mig själv I guess :P

Annars har det varit en alldeles finfin dag idag. Den började vid 11 med ett stenhårt (ja, jag tog ut mig totalt) gympass. Min 4 ggr/vecka + frukost-lunch-middag strategi har redan börjat ge utslag. Nej, inga sådana utslag, era rövar, utan jag börjar se skilland på min kropp. Mer fett och mer muskler....hmm..en grym kombination. Beach 2009, here I come liksom! :D

Efter gymmet gick jag hem och läste igenom det sista i uppsatsen. Sen durrade jag och vid 7-tiden kom Gurra å Kicko upp hit. Anna va också här och vi käkade en alldeles utmärkt wok, som jag (mestadels) lagade :P
Sen gick vi ner till Kickos lgh och spelade lite Singstar. Sen blev det det ohyggliga spelet Mario Kart Wii. Vann iofs fler lopp än vanligt men i dom jag inte vann gick det desto sämre...typ.. :P en ny karaktär och bil har jag dock upptäckt. Tror att du kommer gilla den, Lollisen. Baby Luigi och en gammal ful bil som är hur grym och snabb som helst. Gillar dock inte att han är liten..vill knuffas ju :D

Imon ska jag gymma igen eftersom jag missade i måndags. Ska även gymma på fredag och lördag. Ja, jag är besatt...eller nä, det är jag väl inte, men sätter jag ett mål, vill jag fan hålla det och dessutom kommer min kropp må bra och se grym ut (vilket den redan gör så, boyeahhh!! :D)....
På tal om lördag förresten.....det blir fest här hos mig vid 7! Alla som läser detta får gärna komma. resten av er som inte läser det här får också komma, men er har jag nog redan sagt till ;)
Kommer bli grymt skoj! Först ladda här med mina nya högtalare och sen ner till stan och dansa röven av oss.....eller, jag tänker iaf göra det och jag hoppas att någon är på ;D

Nu ska jag iaf käka filmjölk med rurrin, cornflakes och ba...nä, inget sånt idag...

Hej då och pöss på alla här i Halmstad! ....och vissa andra utvalda med! ;)

Dagens låt: "Shawty had them applebottom jeans, boots with the fur....she got the whole club looking at her! She hit the floor, next thing you know, Shawty got low low low low low low low low...." <----- MER AV DEN VARAN PÅ LÖRDAG!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0