Inte mycke för mig precis..

Igår va en bakfull dag som bestod av Mario Kart och film på kvällen. Idag gick jag upp 9 eftersom jag och Kicki skulle gymma vid 10. Kom precis tillbaka från gymmet och tänkte sätta mig och komplettera C-uppsatsen. Sedan ska jag dirra och durra. Sen ska jag nog läsa lite mer i min slag-bok. Sen ska jag köpa godis till ikväll och sen vette fan vad jag ska göra. Får la se vad som händer. Annars händer väl inte mycke I guess :P

Har egentligen inget speciellt att skriva så jag orkar inte sitta och ordbajja. Skriver mer på detta inlägget ikväll om det händer något spännade under dagen..

Ciao!

Nytt på västfronten: intet..

Nytt på någon annan front: visst, men det pallar jag inte skriva om. Imon ska jag iaf gymma igen (fjärde gången den här veckan). Sen ska jag ringa Martin och kolla på Hull-Arsenal. Sen ska jag inte göra ett skit om inte Jill hör av sig om någon sorts fest typ. Är inte säkert att jag går även om hon hör av sig, men vi får se helt enkelt. Tänker inte be om något iaf..
Något hittar jag säkert på :)

Nu ska jag sova. Orkar inte med att vara vaken mer nu..

Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0