Jag försöker iaf..

Förfesten igår va rätt så seg. Den hettade till på slutet bara, men då skulle vi snart gå ändå så..
Anledningen va ju såklart att det va lite folk, men det hade ändå funkat om det  va mer personer som drack än dom som inte drack. Nu blev det segt, men va fan, jag försöker iaf. Vi ska se hur det går om någon annan försöker fixa en fest. Ska bli intressant..

På själva kåren igår va det fan rätt så dött (för att vara första kåren på terminen). Fattar inte vad det e med folk. Även om man har tenta på lördag så kan man la fan festa. Jaja, alla kan ju inte vara som mig :P
Hade rätt så kul ändå. Fick dansat lite till skillnad från i lördags. Närjag kom tillbaka till Nyhem så va det typ strömavbrott eller något för det va helt jävla kolsvart. Kom fan knappt in i min lgh :P

Idag ska jag väl plugga lite, om jag pallar vill säga. Ikväll vette fan. Om nån hittar på nåt kul så hänger jag la på, men annars...nääää....

......

Dagens låt: Megatronic - Into the Fire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0