Just another day in Strawtown :)

Idag har varit en oerhört ordinarie dag. Den började med att jag slingrade upp vid 11-tiden. Jag käkade lunch och satte mig sedan och skrev lite kompletteringar på C-uppsatsen. Sedan sprutlackerade jag toan. Sedan snarrade jag med Lottis. Därefter åkte jag och handlade med Anna. Sen åt jag med Anna. Sedan gick Anna. Sedan kom Linn hit och vi kollade på TV och snarrade skit typ. Mycket trevligt iaf :)
Sedan gick Linn. Sedan började jag frossa chips och kolla på fotboll. Sedan kom Martin J hit och kollade på fotboll med mig. Sedan gick Martin J hem. Sedan åt jag en piggelin. Sedan kollade jag på TV och sedan skrev jag på bloggen.

Japp! Där har ni dagen! :D

Det blir iaf ingen Göteborg och Lottis nu i helgen pga att hennes syrra är sjuk. Vi ska ta det nästa helg istället. Går lika bra det :)

Imorrn ska jag plugga lite + att jag tänkte gymma. På kvällen får vi se vad som händer. tror att jag ska fråga Gurra om han vill lira lite Kart kanske. Vi får se..

Nu kommer jag inte på något mer att skriva iaf. Är glad i vilket fall som helst. Kan inte förklara varför, men varför klaga? :)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0