Kaboom!!

Idag har varit en rätt så fin dag. Inte bara vädermässigt då, utan på andra sätt också. Den började med en durr vid tio. Den fortsatte sedan med att jag inhandlade nya högtalare. Dom säger kaboom!! :D






Den officiella invigningen får nog bli den 13:e då första Kåren är. Jag hopas att det blir en fet förfest. Ska göra så gott jag kan för att spränga väggarna :D

Annars sitter jag fortfarande och skriver det sista på C-uppsatsen. En seg rackare på 27 sidor är det :P

Förutom det har jag kollar på film ikväll och käkat burrrrrrrrrrritosssss :D

Imon blir det mer C-uppsats och sen kommer la Kicko hem hoppas jag. Får se om jag kan smita in på ett hörn där :)

Nu ska jag iaf lägga mig lr nåt. Har inget mer att skriva ändå. Lika glad som igår är jag iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0