Lektion? Va fan e de!? :P

Japp, idag hade jag min första lektion för terminen, eller i mitt fall, den första lektionen sen i oktober. 12.15 är tiden som jag kommer börja på. 14 är tiden jag slutar. Verkar som om jag bara kommer ha två lektioner i veckan som vanligt iaf (tisdagar och torsdagar). Att lektionen ligger på torsdag suger iofs sjöröv, men det är rätt så lugnt ändå med tanke på att den inte är förren 12.15. Mina nya klasskamrater va nästan bara noobs, vilket innebär att det är deras första termin på högskolan. Jag har således en rätt så fet fördel. Annars verkade dom inte vara så roliga precis. Gänget bestod bland annat av en 80-årig göbbe, en gringo, två 30+-kärringar och lite annat white trash. Ingen partymäniska så långt ögat nådde. Nu nådde det dock bara över bordet så jag kan ju ha fel :P

I vilket fall som helst ska det bli intressant att läsa lite historia nu :)

Efter skolan satte jag mig och pluggade några timmar. Sen käkade jag och kollade på Ali G. Har precis dirrat klart och ska snart lägga mig. Imorrn ska det gymmas igen. Den här gången ska jag gymma med Herr Jalapeño som för övrigt va hygglig nog att låna ut sina tio tusen historia böcker till mig. Merci beaucoup! :D
Ägget skulle visst också va med hörde jag en fågel viska..

Har annars kommit på en del saker idag/fått reda på saker. För det första så filmade jag mig själv (utan anledning) i morse innan skolan med min digi-kamera. Har aldrig tänkt på det innan, men när jag kollade på mig själv tänkte jag "Fan! Är det en Spanjor eller?" Nu är detta ju bara min egna uppfattning men jag tycker fan, och jag har faktiskt hört andra säga det också (kommer inte ihåg vem/när dock); jag har ett rätt så sydeuropeiskt utseende mestadels pga av att jag är så mörk. Mörkt hår och mörka ögon gör väl sitt I guess. Om jag har något emot det? Inte det minsta! :D

Sen har jag pratat med Lottisen också och kommit fram till att jag, antagligen på lördag nästa vecka (om inte hon säger nåt annat), ska åka upp till Göteborg och festa med henne och hennes syrra. Om du läser detta, Lottis: ska bli hur kul som helst! Puss pårej! ;D

På tal om fest förresten; på lördag anordnar jag ju en egen liten (stooor) fest här uppe i Da Sugarbite. Har bjudit in massor av folk och andra har bjudit in massor av folk också. Om jag inte räknat fel, och det är efter en och en halv dag, så är det runt 25 som ska komma...än så länge. Kommer bli hur kul som helst! Dom som inte är här kommer definitivt att missa något! :D

Det va allt jag hade på mitt röd-vita hjärta för idag :)

Dagens låt är lite speciell. Hittade den på youtube innan och den är helt ny. Anledningen till att den är speciell är att det inte är ofta som det kommer bra rnB och hip-hop/crunk låtar. Speciellt inte från 50 cent. Måste ha varit femtio år sedan han släppte en bra låt sist :P
Det enda jag tycker är synd är att ingen av mina vänner lär uppskatta den. "Åh nej! Inte en till!" :D
Jag ska dansa till den iaf! Så det så! :D 

Här är den iaf på pränt :D

Dagens låt: 50 cent - Get up

Kommentarer
Postat av: Lotta

Wiiiiie! Det ska bli så kul!!!! <3 Pusss

2009-01-21 @ 12:15:05
URL: http://lottasdagbok.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0