Ohh hot damn!

Fan, jag kom just på en grymt bra sak. Har egentligen aldrig tänkt så innan....

Alla som känner mig vet ju att jag är rätt så fåfäng. Ändå har jag aldrig sett mig själv som "snygg". Inte heller "ful", utan någonstans mittemellan. Jag har alltid haft bra självförtroende dock eftersom jag ofta får dom tjejerna som jag verkligen anstränger mig för att få. Det har också att göra med min personlighet som kan vara lite svår att förstå sig på i början, men klarnar ju längre man känner mig..

Dock hände det en sak innan. Jag kollade mig själv i spegeln och jag kollade fan noga. Vet ni vad jag upptäckte? Jo, jag är fan snygg! Det har ju ofta att göra med tillstånd, ljus och sånt, men jag kollade runt på lite bilder på facebook och fan, jag är ju fan snygg! Inte så lite snygg heller! Spana in ögonen liksom! Vem kan säga nej till dom liksom!?

Vissa kommentarer från vissa femenina element gör ju inte saken sämre direkt, om man säger så. Hehe. Så fuck off, alla som inte gillar mig! Jag är snyggare än er! Ha!

Nä, jag har inget mer att tillägga helt enkelt! Hot damn!


                                              Säger du nej till dom ögonen? My ass att du gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0