Rockband och stan/efterfest

Det första som ni lär slänga era sladdriga getögon på är tiden för detta inlägget. 04.57!? Va i hela helv... tänker ni säkert. Vad fan gör han uppe vid den tiden? tror ni mig om jag säger att detta egentligen är 5 på eftermiddagen? Inte det? Nähä! Då vet jag inte om jag kan komma med fler usla ursäkter. Ni får ta det för vad det är :P

Men låt oss börja från början. Gick upp vid 11. Va på gymmet runt 12. Gymmade tillsammans med Ägget. Fjärde gången den här veckan och jag är fan inte ens trött. Ökade till och med på en övning idag och va nära att klara 15x3 på pull-upsen också (fick 15-15-13). Jag tror fan aldrig att jag känt mig så här stark förut. Aldrig så musklig heller, men det är inte bara en känsla....det är ett faktum :D

Efter gymmet slingrade jag hem och käkade pannkakor och dirrade och lite sånt skit. Durrade sedan för att därefter sätta mig och glo på fotboll. Först kollade jag på Bolton-Man U. Vid 18.30 kom Martin (J) hit för att kolla med mig på Hull-Arsenal. Grymt nervig match men Arsenal vann till slut med 3-1. Efter matchen gick jag in till den andre MArtin och spelade Rockband 2. Johan, MJ, Leo och för en stund också Ägget va där.
 
Konstaterande nummer 1: jag är förvånansvärt bra på att sjunga, speciellt tyska låtar :P

Ungefär vid 12 gick vi ner mot stan för att ta oss en öl på Idas. Dit kom vi också och träffade där på en KK:are (som delar mitt vackra namn för övrigt) och två andra kufar. Vi satt och drack och snarrade och hade det allmänt trevligt tills Idas stängde vid 02.00.

Konstaterande nummer 2: både tjejer och killar spanar in mig väldigt mycket.....and I like it! Speciellt killarna... ;D

Vi bestämde oss då för att ha en efterfest. Först gick vi och hämtade sprit hos en av kufarna. Sedan gick vi hem, hit, till mig och ockuperade soffan. Musik och skrik fick vissa grannar att komma ut och säga "klockan är faktiskt 4". Who the fuck cares!? Dessutom va den två minuter över fyra, din stjärt! Vi va iaf kvar ett tag till och satt och hade väldigt intressanta diskussioner om ett ämne som jag inte ens tänker nämna här...hahahaaha...så jävla kul vi hade! Roligare än att sitta i en sketen lgh och kolla på TV!!! :D

Ska som sagt lägga mig nu. Ska inte upp om några timmar som tur är iaf :P

Konstaterande nummer 3: jag har sex stycken jävla stenar i magen! Hjälp! ..... eller vänta lite nu...det va bara sex-packen..puh... :D

Det enda störningsmomentet är att jag har ont i tån, men va fan; lagen om allts...ja ni vet ;)

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0