Trefaldig mästare!

Haha! Nä, jag ska la inte göra lltför stor sak av det här, även om det är en stor seger för den lilla människan...och ratten! Har kämpat i månader och äntligen har jag hittat en karaktär och bil som kan matcha The Almighty Gurra. Baby Luigi och Conserto är receptet gott folk! En bil som både är lika snabb som motorcyklarna och bra i kurvorna. Idag vann jag tre, notera TRE, inte lopp, utan mästerskap (4 lopp = ett mästerskap) mot Gurra och Kicki. Kom högst upp på prispallen tre ggr i rad alltså och det finns inga ord för att beskriva hur gött det känns! Det va inget fusk eller så med i bilden heller. Gurra körde med sina favvo kontroller och allt. Jag va helt enkelt bättre :D

Och om ni undrar vad fan jag snarrar om så är det Mario Kart Wii som jag nu officiellt är grym på! :D

Jaja, nog om detta. Dagen har annars varit slö som snö. Snö är just vad det funnits här idag....i typ två jävla timmar. Som vanligt på västkusten är det vitt när man vaknar och slask två timmar senare. Så jävla b-igt med slask alltså! Nästa person som säger att den gillar snö kan skita på sig! På västkusten finns ingen snö. Bara slask! :P

Tänkte gymma idag också men det va stängt. Gymmar imon istället. Efter gymmet imon blir det glasbanken och sen blir det la något annat typ. Kanske film med Gurra. Kicko pluggar ju hela tiden så henne ser man inte så mycke.....Gurra räcker och blir över dock ;P

På lördag ska jag först gymma. Sedan tror jag allt att det blir lite fotboll, för att därefter festa här uppe hos mig med stan som slutdestination :D
Ska bli grymt skoj och dom personerna som kommer är exakt dom jag vill ska komma så jag är nöjd :)
Fjärde våningen, MJ, fjärde våningen ;)

Nu ska jag slagga iaf så jag pallar att gymma imon. Natti natti!

Dagens låt: "Shawty crunk on the floor wide open, skeet so much they call her Billy Ocean!" *getting cruuuuunk*  :D

Kommentarer
Postat av: Lotta

Va duktigt du är Jockiss, jag suger fan på alla sånna spel kan jag säga! :P PUSSS

2009-01-10 @ 19:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0