Eurotalk

För er som inte visste det redan så är världens bästa fotbollsprogram inte ens ett TV-program. Istället får man gå in på FAN-TV på Svenskafans.com för att hitta det. Klicka er sedan vidare till Eurotalk. Detta är ett program som sänds varje måndag hela de europeiska säsongerna (vilket betyder att sista avsnittet för säsongen var nu i måndags). David Fjäll (från Svt) är programledare och varje vecka är det nya gäster som är där. Mina favoritgäster är Jonas Dalquist (Canal+), Marcus Birro (han är sär, men ack så rolig :P), Erik Niva (Aftonhoran) och Arne Hegerfors. Sen är det hur många andra som helst, men dessa tycker jag är mest kunniga vad gäller europeisk toppfotboll.

Skratt och skämt varvas med seriöst fotbollssnack. Ett helt underbart fotbollsprogram alltså! För er som inte sett det rekommenderar jag det starkt. Er andra...ja, ni vet redan vad jag snackar om ;)

Fotbollsabstinensen kommer krypande för övrigt....bara två och en halv månad till PL.......fy fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0