Hänt..

Ja, vad har hänt de senaste dagarna då? Jag skrev ju om att jag kommer bli tvungen att formatera min dator pgs uselhet. Får vänta på att Martin kommer tillbaka från Vbg så att jag kan få låna hans externa hårddisk bara.

Igår var det annars fest. Jag, Johan och Leo gick bort till Bolmen på kvällen för att festa hos en kille som jag inte kände. Det va dock annat folk som jag kände där sen innan. Lite senare kom även Julia och hennes kompis Camilla dit, vilket jag tycker va kul då jag inte träffat Julia på ett tag. Vi förfestade iaf till ungefär halv 12 där och sedan drog vi till Morfars. På Morfars hittade vi ett bortsprunget ägg + lite annat löst folk. Musiken va dock usel och vårt följe hade försvunnit, så vi bestämde oss för att dra till Moon istället. Det va ingen bra idé. Där va fan inte en människa och det kom knappt några senare heller. Därför gick jag tidigare hemåt och satte mig och kollade på 6:e dagen med Arnold och käkade chips. Gick upp två idag och va lagom bakis. När Anna kom hem tog vi bilen och åkte på utflykt till Falkenberg. Där tog vi mjukglass och promenerade ett tag. Därefter åkte vi hit igen och beställde pizza.

Har just kollat färdigt på Spanien-Nya Zeeland som slutade 5-0 till Spanien. Fabregas gjorde ett av målen i en match där Spanien totalt mosade Nya Zeeland. Porr av Spanien helt enkelt..
Imon är det Brasilien mot Egypten och USA mot Italien. Mumma!

Sen börjar ju U21 EM imon också och det ska bli kul att se England speciellt med Kieran Gibbs och Theo Walcott i laget. På tal om U21 förresten; måste ju tacka MJ för att han bjuder med mig på Sverige-Serbien nere i Malmö den 23:e. Hoppas fan att jag är ledig då bara. Skulle varit kul som faen! :D

Nu ska jag kolla på spöken iaf och sukta vidare efter midsommarfesten på fredag. *Sukt!*

Kommentarer
Postat av: martin

men du får allt betala biljetten sj isf :P det var just därför som jag fixade farsan som backup för jag anade att du kanske inte var beredd på att betala så mycket för en sån match...... gör som du vill mannen! ..... hoppas jag inte sänkte dig totalt nu :/



hörs!

2009-06-15 @ 13:14:38
Postat av: Jocke

Fick just lön så jag betalar allt skaru se. Kan betala allt om du vill. Spelar ingen roll när det kommer till fotboll ;)

2009-06-15 @ 13:38:42
Postat av: martin

haha! nej då, det ska nog gå bra =D

men va bra! hade inte haft råd att bjuda nån i dagsläget.. :P



jävligt underhållande match idag.. det sjuka är att det faktiskt var en utav de spännande och mest underhållande matcherna jag har sett, .. - och då har jag med a-landslagets em och vm -slutspel med i jämförelserna också! jag verkar ha fått en ny passion för ett helt annat fotbollsforum...kul :)



tjena!

2009-06-16 @ 21:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0