I väntan på jobbet..

..har jag inte särskilt mycket för mig. En sak som jag kommit på är iaf att jag stör mig väldigt mycket på personer som ventilerar sina åsikter, men inte vågar stå för dem genom att ha ett "anonymt" namn. Jag skulle vilja se den personen i ögonen samtidigt som han/hon framför sin åsikt. Då får jag verkligen se hur ärlig den personen hade varit. Och ja, det var en pik..

Förutom att sitta här och skratta åt patetiska kommentarer, har jag även gymmat idag. Efter gymmet var jag och handlade för att sedan tvätta lite. Sedan har jag väl inte gjort så mycket mer antar jag. Händer ju inte så mycket fram tills jobbet börjar nu. Jag får väl se till att hitta på något helt enkelt :P

Orkar inte skriva mer, men som ett bevis på att jag klarar mig alldeles utmärkt själv lägger jag ut en bild på när jag gjorde pasta carbonara innan. Blev superbt gott :)


                                                          Carbonara i görningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0