One party, comin' up!

Imon ska vi festa! Det kommer börja 10.00 med champagnefrurrost och sedan fortsätta här på Nyhem med bland annat grillning. Sedan bort till Bolmens och supa och sedan stan. Ska bli grymt kewl :D

En annan rolig sak är att jag köpt två stycken hantlar idag. 30 kg styck väger dom och kostade 800 kr styck. När jag får dom kan jag äntligen börja träna hemma så att jag slipper gå till gymmet nu på sommaren (vilket jag är för lat för att göra ändå). Gymmet får hålla sig till vintern..

En tredje rolig sak, och detta kanske Martin är mest intresserad av, är att Thomas Vermaelen (hmm..stavning..) från Ajax (mittback) är så gott som klar för Arsenal. I hans första uttalande sa han att han var stolt över att få bära Arsenaltröjan och att han skulle göra allt för att hjälpa Arsenal vinna saker. Möcke bra :) eller vad säger du, MJ? ;)

Sen måste jag ju bara kolla hur du ska göra, Martin. Jag menar, ska du komma hit nån dag före vi sticker ner till Malmö eller kommer du samma dag? Hade vart bra att veta serru :)

Annars blir det fotboll idag med. Wohoo!

So long suckers!


Kommentarer
Postat av: martin

såg precis att det hade värvats.. ville se vad du hade för tankar.. tror jag sticker ner direkt till malmö men jag får se. just nu är jag så bakis att jag knappt kan tänka :P



hörs! .. utgå från att vi syns i malmö.. )))

2009-06-20 @ 22:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0