Skitdator!

Min dator är en stor hög med skit. Det enda som är bra är högtalarsystemet men det har jag köpt till. Den tar, av någon outgrundlig anledning, en halvtimme på sig att starta. När den sedan startat, ja då är det något fel på Msn såklart. Det är kanske inte datorns fel men jävligt störande iaf. Internet funkar som det ska just nu, men när jag ska uppdatera mitt Explorer så hänger skiten sig såklart. Därför är jag fast med min gamla version av cp-explorer. Sen har jag Firefox också. Det funkade....tills jag uppdaterade det. Då la skiten av. Oväntat? Nä. Störande? Som faen! Sen ville jag installera Google Chrome för att den är grymt bra. Funkade det? Nä, såklart det inte gjorde. Den jävla f*tt-brandväggen tillåter inte datorn att installera det. Vad gör jag då? Jo, jag går in på brandväggsinställningarna och försöker sätta Google Chrome-installationssaken som ett "undantag" så att brandväggen ska ignorera den. Funkar det då? Nä, för jag kan fan inte ens hitta mappen som f*tt-guiden säger att filen ska ligga i! Min dator är dessutom slö som en nykn*llad gnu och hänger sig hela jävla tiden. Hade jag haft råd (ja, jag har råd men vill inte) hade jag köpt en ny direkt, men skit i de. Jag kan ju iaf lyssna på musik......för tillfället!

Dessutom funkar inte bög-facebook överhuvudtaget..

Fuck off, datorh*ra!

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Martin

Formatera skiten!

2009-06-08 @ 19:47:00
Postat av: Jocke

Morr!

2009-06-08 @ 22:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0