Why? Oh, why!?

Varför är det så att det är vissa program och sidor som inte fungerar på min dator och vissa andra som gör det? Om någon datakunnig person läser detta, får den personen gärna komma med något bra förslag på vad jag ska göra. Det jävliga är att dessa sidor fungerar perfekt hemma i Varberg och när jag messade Leo (en våning ovanför) skrev han att dom fungerade för honom också. Därför är jag grymt konfunderad just nu. Någon annan som upplever samma sak?

Här är en lista på de sidor som inte fungerar på min dator (resten, som inte är med på listan, fungerar som dom ska):

MSN (går inte att logga in överhuvudtaget. När jag felsöker så är det Hvudingångarna det är fel på, men det går uppenbarligen inte att reparera)
Hotmail (blir bara "kan inte visa sidan" när man försöker logga in)
Facebook (samma som ovan)
Alla webtjänster på HH.se (samma som ovan)

När jag tänker efter så funkar nog ingen sida där man behöver logga in för att komma in. Bah! Störande som fan..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Radera temporary internet files och cookies. Skulle gissa att felet ligger där. Ibland går datorn in på sidor från 'minnet' som ligger kvar sedan tidigare i dessa filer vilket då inte går och resulterar i felmeddelande.



Om inte det fungerar, installera om webbläsaren och stäng av eventuell brandvägg och andra säkerhetsprogram (säkerhetsinställningarna kan blockera vissa sidor.)

2009-06-13 @ 16:25:43
Postat av: Jocke

Redan testat de saerna, utan framgång. Tack för hjälpen ädå :) nu återstår bara att formatera skiten så att den börjar fungera som den ska igen :P

2009-06-13 @ 17:30:14
Postat av: Jocke

Redan testat de saerna, utan framgång. Tack för hjälpen ädå :) nu återstår bara att formatera skiten så att den börjar fungera som den ska igen :P

2009-06-13 @ 17:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0