Zlatan är kass!

Japp, det är som jag alltid har sagt: Zlatan är den mest överskattade spelaren i världen! Okej, han vann skytteligan i Serie A i år, men vad fan säger det? Att han är bäst i Italien? Wow! Vad imponerad jag är! NOT!
Igår under Sverige-Danmark fick vi ännu en gång se hur usel Zlatan är när han inte har massor av bra spelare runt omkring sig. Hela Sverige sög snabel igår, vilket om något, räddar Zlatans anseende lite iaf. Jag bryr mig inte om Sverige går till VM eller inte. Vi är ändå så usla så vi förtjänar det inte ändå..

Annars är jag tillbaka (tillfälligt i Halmstad igen). Jobbade i Fredags från 18-00 och det gick bra. Anklagelserna om min (påstådda) dåliga attityd var, som jag trodde, helt falska och något som min chef hittat på helt enkelt. Jag kommer jättebra överens med alla på jobbet. Chefen försökte dock psyka mig. Han sa, när jag just kommit in och tagit itu med disken: "bara för att inte du gillar dina kollegor, betyder inte det att du inte kan ta en kaffe med oss". Vad ska man säga? Jag är stolt över mig själv att jag inte sa något tillbaka på den korkade kommentaren. Jag har lätt blivit starkare mentalt de senaste åren. Jag kan stå emot psykningar bättre nu. En av anledningarna till det är att jag VET att mina kollegor gillar mig. Björn (kock) kommer jag grymt bra överens med. Det är som att vi känt varandra ett bra tag. Tobias (kock/servitör) kommer jag också bra överens med. Sanna (servitris/restaurangchef) kommer jag jättebra överens med. Det är dom jag pratat med. Resten har jag inte ens pratat med något så de kan omöjligt ha fått en uppfattning om mig. Mange vet jag tycker om mig. Han vill inte erkänna det bara ;)

Jag jobbade iaf, i fredags, som ett slags allt-i-allo. Jag städade, dirrade och serverade. Det roligaste när jag serverade var några medelålders (och unga) kvinnor som sa "Åh, vilken läckerbit! Honom ska vi sluka tills bara benen sticker ut!" Haha! Tycker sånt är hur kul som helst. Att jag sen rodnade gjorde inte saken bättre för min del :P

Kvällen gick iaf bra och det måste min grinige chef också tyckt då jag ska jobba igen på tisdag, onsdag och torsdag. Sen börjar jag ju officiellt den 15:e. Lite pengar är aldrig fel :)

Nu ska jag sätta mig och vänta på att Anna ska komma hem. Äta nåt kanske..

Hörs!


Dagens låt: Blink 182 - What's my name again? - passar bra när dom sjunger "nobody likes you when you're 23!" hehe mycket kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0