3 poäng!

Det va längesen jag kunde gå och lägga mig med vetskapen att Arsenal tog tre poäng i ligan. Men efter att ha spelat fyra(!) raka 0-0 matcher i ligan, vann Arsenal idag borta mot West Bromwich med 3-1 efter två mål av Bendtner och ett av Kapten Touré! Den vinsten satt där den skulle om man säger så! Imon hoppas vi på att Villa förlorar mot City också och vipps är vi bara tre poäng bakom! :D

Idag har jag annars varit i skolan och suttit där i nästan tre timmar. Vi gick idag igenom renässansen. Jag har ju tenta på tisdag nästa vecka så jag och Charlotte pluggade lite här hos mig efter skolan också. Dessutom läste jag lite själv i boken sedan. Va på glasbanken med Anna och MJ innan också. Har även käkat pirra och kollat på boll som sagt.

Imon är det gym vid 11 som gäller. Sedan drar jag ner till g-banken igen eftersom jag ska va snäll och köpa cider åt Linn då hon inte hinner imon. Efter det är det hem och käka och durra för att därefter invänta festen.....som den här gången kommer vara hos Jill nere i stan. Ska bli kul. Sen blir det Kåren som vanligt. Nu ska jag sova!

Dagens låt: Mike Oldfield - Portsmouth (såg på Portsmouth-Chelsea innan och den låten spelas alltid före matchen på Fratton Park. Den blir inte direkt sämre av att folk klappar med i den! Mäktigt! Älskar den! :D)

Kommentarer
Postat av: jensamartin

du kan ju räkna med att den är nerladdad inom de närmsta 10 minutrarna! riktigt jävla mäktig var den!

2009-03-07 @ 10:14:32
URL: http://zacharias.blogg.se/
Postat av: Jocke

Yes :D

2009-03-10 @ 00:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0