Barnet i historien

Jupp, det är exakt det jag har seminarie på imorrn vid 12. Har läst på lite idag så det lär gå alldeles utmärkt. Efter seminariet vette fan vad jag ska göra, men något skoj hittar jag väl alltid på. 20.45 kommer iaf Martin hit (börjar bli en god vana ;D) för att bevittna Arsenal-Hull i FA-cupen tillsammans med mig. Sen, vad jag ska göra resten av veckan, har jag faktiskt ingen aning om. Jag längtar starkt till lite bättre och torrare väder så att jag och Martin (och alla andra som vill också) kan gå ut och spela fotboll. Mina fotbollsdojor är inte precis välanvända dom senaste åren :P

Idag har jag iaf vart och gymmat, också det med Martin. Sen har jag pluggat, käkat tortillapizza samt kollat på lite PL. Förväntar mig en händelselös, men ändå skön vecka..

Stör mig förresten fortfarande på dom två tjejerna som va här i lördags. Dom gillade som sagt inte ens en låt på min lista och det enda dom ville höra va schlager. Dom dissade typ allt och uslona visste fan knappt inte vem Johnny Cash var. En av tjejerna försökte för övrigt ragga upp mig på Moon. Vi dansade typ lite och sen gick jag för att köpa en drirra. Då sa hon att vi skulle gå in och dansa på det lilla dansgolvet (med den usla musiken). Hon ryckte och slet i mig och jag va nära att följa med. Då kom "Shake that ass" med Eminem och Nate Dogg. Kommer ihåg exakt vad jag sa efter att ha sneglat på en grupp kompisar som dansade en bit bort: "det finns absolut ingenting som kan få mig att gå in dit nu. Inte ens om det va 1000 nakna tjejer där inne skulle jag gå in där nu. Jag ska dansa till detta!"
Vad säger ni om den dissen, gott folk!? :D

Kvällen va kul iaf och jag måste än en gång ge mig själv beröm för att jag lyckades fixa över 30 pers till festen. Jag slår vad om att det inte finns någon annan här som kan fixa lika många fester (typ varje vecka) som också har så många deltagare. Den som vill motbevisa mig...varsågod! Jag är bäst helt enkelt! Dessutom är jag snygg, vilket aldrig är fel! :D

Nu ska jag ha min sömn! Natt!

Dagens låt: ja, det måste ju ändå bli Nate Dogg feat. Eminem - Shake that ass (....for me, shake that ass for me! Come on girl! Shake that ass....) :D

Kommentarer
Postat av: Linnie

Haha.. Jocke, din självgode jävel! Du är ett joke ;)



Verkar som att du och Martin börjar bli bra kompisar, nice! :) Du surar lite för mycket och han oroar sig lite för mycket, får se ifall ni kan råda bot på varann ;)



Din diss var inte så jäkla bra heller, den får mer dig att framstå som ett ass... onödigt taskigt. Liksom "okeej... gå du och shake-a ditt ass om du vill" :P shake your ass, GIRL! Du har förresten för litet ass för att kunna shake-a det ;P



Men seriöst, du måste sluta vara såmörk, cynisk och broody :P Hade du varit en hund hade du fasen konstant morrat! hahah.. lighten up my friend :)

2009-03-17 @ 12:17:16
Postat av: Linnie

Förresten.. kanske dags att ändra summeringen av vem du är? "och min flickvän Anna"? ;)

2009-03-17 @ 12:18:37
Postat av: Jocke

Hehe! Jag gillar dig också, Linnie! ;D

2009-03-17 @ 16:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0