Dancing que....äh, king!

Igår började dagen med att jag och MJ gymmade vid 11. Sedan åkte jag på Tapios BMX-pinnar (bak på cykeln) ner till stan och köpte ut cider åt Linn. Därefter gick jag hem och durrade för att vid 6-tiden öppna dörren för MJ som va här för vår för-drink. Runt 7 gick jag, MJ, Anna, Pelle Pelin, Dearleo, Jalapeñon och han flickvän Hedvig bort till Jill för att förfesta.

Inflikning: grattis, Johan! :D

Väl hos Jill kunde jag snabbt konstatera att hennes lgh va typ 10 ggr större än min. Bara köket va ju större än hela min :P
Det kom även lite annat löst folk och det blev en riktigt trevlig förfest tycker jag. Ölspel är aldrig fel ;P
Runt halv 12 tog vi en taxibuss in till Tradecenter där vi tänkte ta ut pengar. Nu va det dock så att alla som hade Swedbankkort fick gå utan pengar då dom inte funkade överhuvudtaget. Tiggde dock till mig lite av andra källor :)

Inne på Kåren va det väl inte alltför välfyllt, men det funkade ändå. Dansade som vanligt the night away. En sak som slog mig, och som jag naturligtvis sett innan också, är hur usla dom flesta killar är på att dansa. Att dansa på en nattklubb är inte särskilt svårt. Det enda man behöver göra är att röra på armar och fötter, samt i vissa låtar även axlar. Hur svårt kan det va? Vissa killar (inga namn nämnda) står typ och trampar på stället med armarna hängande utmed sidorna som två långa hästdasar. Hur svårt kan det vara att släppa loss lite och inte se ut som om man blivit stelopererad i arslet!? Om man inte känner för att dansa kan man lika gärna sälla sig till dom andra statyerna som sitter utmed väggarna. Inget roligt att dansa med någon som bara står still ändå liksom.
Jag kan iaf dansa hur länge som helst om det skulle va så. Hur bra jag gör det låter jag vara osagt, men enligt mig själv (och det är det viktigaste) är jag the dancing king....och det självförtroendet kan ingen ta ifrån mig! :D

.................dessutom är jag snygg när jag dansar........och annars med! :D

Efter Kåren gick några iaf upp hit och "varvade ner" lite. Det va mycket trevligt :)

Idag vaknade jag vid 14......levande död that is! Tog väl några timmar att vakna till liv riktigt, men efter ett tag gick det också. Har kollat på TV typ hela dagen. Bland annat på 24 Redemption, som för övrigt va väldigt bra. Nu ska jag dock lägga mig. Ska gymma imon vid 11. Sedan ska jag köpa godis och käk. Sedan: plögga!

På lördag ska jag kolla på FA-cupen, läsa, samt träffa Johanna. Hon krävde nämligen att jag skulle höra av mig. Det hade hon inte behövt göra...jag hade hört av mig ändå. I promise ;)

Nu: hit the hay!

Dagens låt: Usher feat Lil Jon - Yeah (bara för att den kom på Kåren igår. En låt som jag missade dock va "Low" med Flo Rida och T-pain, men jag överlever ändå :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0