Fullspäckad dag :)

Imorrn kommer vara en fullspäckad dag. Jag ska först gymma vid 10. Sedan tänkte jag hinne med att handla, lämna tillbaka film + köpa godis samt durra, innan jag ska träffa Linnie vid 14 :)
Sedan, vid 18, kommer Theres hit och käkar och glor på film. Ska bli kul iaf. Gillar att ha mycket att göra (när det är roliga saker vill säga :P). På lördag verkar det dock vara dött på hända-saker-fronten.  Jag och MJ ska iaf kolla Newcastle-Arsenal vid halv 7, men sen vette fan. Nästa vecka verkar det som att mina klassisar ska ha förfest och sedan till Kåren. Ska fråga lite annat folk också. Ska bli kul :)

Idag har jag annars haft ont i lite diverse delar av kroppen efter bollandet igår. Huvudet visste jag skulle vara ömt med tanke på att när man nickar för första gången på året (och många ggr på kort tid) får man små bulor. Det va värt det dock :D
Att jag har ont i revbenen vette fan, men sen har jag ju en rätt så brutal stil när jag spelar också :P
Ingen träningsvärk i benen eller någon annanstans heller för den delen. Jag är vältränad så det skriker om det, gott folk :D

Har bestämt mig för hur min frilla ska va när jag klipper mig snart också. Ska inte avslöja för mycket, men jag kan säga att den kommer sticka ut ;)

Nu ska jag lägga mig. Natti!

Dagens låt: Ali Payami - Blade (partyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!! :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0