Hull och tacos

Nä, jag ska inte äta hull om ni trodde det, era skäggon! Hull är en Engelsk stad och även ett fotbollslag som Arsenal möter i FA-cupen ikväll. Vinner Arsenal där, vilket jag både tror och hoppas, möter vi Chelsea i semin på Wembley. MJ kommer iaf hit vid 7 för uppladding och tacos innan matchen. Göttis! :D

Seminariet idag gick hur bra som helst. Det va hur lätt som helst också för den delen. Man behövde knappt säga något ju. Uselt skriven text som vi läste också. Vart fan hittar dom alla professorer och annat löst folk egentligen? Jag hade fan kunnat jobba som professor....va fan! Ett mellanstadiebarn hade fan kunnat jobba som professor :P

Jaja, imon blir det iaf gym och sedan vette fan. Nästa vecka på onsdag hoppas jag iaf att det blir förfest hos Charlotte i min klass. Skulle va kul, även om jag gärna går till stan istället för kåren, men men..

Nu ska jag kolla lite på TV iaf.. skriver mer snart..

UPPDATERING 23.46:

Ville bara skriva att det blev en helt underbar kväll till slut. Slut är också min hals efter att ha genomlidit 75 minuter av frustrerande usel fotboll från Arsenal. I minut 75 gjorde van Persie 1-1. I minut 85 gjorde Gallas 2-1 och både jag och MJ skrek av glädje! Hatar att älska fotboll......och tvärtom! :D

Imorrn är det gym vid 11 som gäller. Skriver mer efter det!

Dagens låt: Johnny Cash - San Quentiin (underbar helt enkelt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0