Inte lika chilly evening :P

Fan! Det va ju meningen att jag skulle ha en slapp jävla kväll framför TV:n!! Så blev det inte riktigt :P

Efter att jag gymmat idag kollade jag på lite fotboll och sedan, vid 6 gick jag, Johanna + tre andra Mfp:are (varav en hette Erik och va grymt schysst! Han har numera även mitt mobilnummer så att han kan va me å festa.. :D) ner till B&B för att spela biljard. Så blev också fallet och vi va där till typ lite i nio. Jag vann 2 och förlorade två så det va jämnt :P
Efter B&B bleb vi inbjudna till en förfest på Åttingsstigen borta vid Hemmakväll typ. Dit gick vi iaf och festade. Bland annat va det en rolig quiz som en hade fixat. Annars va det iofs kass musik men roligt folk så jag är nöjd iaf :D
När dom andra drog till stan eller hem, gick jag, Erik och Johanna hem till mig och kollade på Borat. Den är alltid lika rolig! :D

Dom gick för bara en stund sen så jag tänkte att jag skulle skriva lite skit här..

Ska lägga mig nu..orkar fan inte skriva mer...har druckit mig full på Aboslut Apeach :P

Night!

Dagens låt: Blink 182 - What's my age again (älskar när dom sjunger nobody likes you when you're 23! :P kul att man fyller det om någon månad! :D)

Dagens web-sida: www.di.fm (streamad radio, bland annat eurodance)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0