Inte så mycket för mig..

Anledningen till att jag inte skriver så mycket här just nu är simpel; det händer inget som är värt att ta upp. Men om ni envisas så. Vad har hänt sen i torsdags? Va ju i skolan i torsdags. Efter skolan hade jag följe med Charlotte ner till stan då jag behövde köpa ett par nya skor. Ett par snygga, vita Nike blev det iaf. Torsdag kväll gjorde jag inte ett skit. I fredags gymmade jag vid 11-tiden. Sedan gjorde jag i princip ingenting förren jag gick ner till stan för att kolla på Kenny Begins med Therese. 17.50 började den och va slut typ en och en halv timme senare. Den va väl sådär, men Therese verkade gilla den iaf ;P

Sedan gick jag och handlade och satte mig som en säck potatis i soffan hela kvällen. Idag, lördag, va för slö för att gå till gymmet, ingen fotboll på TV (förren Portugal-Sverige 21.45, vilken ändå sög stjärt!) och inget speciellt att göra. En tråkig period nu helt enkelt. Händer inte särskilt mycket alls. Seminarie på onsdag är väl det mest spännande som händer I guess...och då är det fan illa! :P

Lite fint väder och lite boll med MJ kan nog göra mig lite gladare :)

Idag, söndag, är väl det mest spännande som händer att man ska ställa fram klockan en timme. Gött med ljusare tider. På tal om ljus förresten, den där Earth Hour va ju bara ett stort jävla sneknullat hippie-skämt. Va ju fan ingen som släckte några lampor och sen har vi hycklarna som skrev på Facebook att man skulle släcka ner all ström, men själva satt och skrev på Facebook...haha dumjävlar! :D

Nu ska jag lägga mig och sova iaf. Det är det roligaste jag kan komma på just nu :P

Dagens låt: Men at work - Land down under (en av mina favvo-låtar)

Kommentarer
Postat av: Linnie

Jocke! Förrän... förrÄn! Förrän förrän förrän förrän förrän förrän förrän förrän förrän förrän förrän förrän förrän förrän förrän förrän förrän!



Kort sagt... det stavas med ä! ;)

2009-03-29 @ 23:39:16
Postat av: Jocke

Haha om du söker igenom mina inlägg som är skrivna efter 1 på natten ska du nog se att du kan hitta grövre fel än så, Fröken Petig ;)

2009-03-29 @ 23:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0