Kände inte ens hälften..

Japp, igår va det alltså fest här uppe på våning 4 i Sockerbiten. På Facebook va det sju stycken som hade anmält att dom skulle komma (mig inräknat). Det blev några till :P
Festen började vid 7 och vid 9-tiden va det, även om jag inte räknade exakt, minst 30 pers här. Det syntes också dagen efter om man säger så :P
Jag kände dock inte ens hälften av dom som va här, men va fan spelar det för roll liksom!? Det va mycke nytt, trevligt folk. Två av tjejerna som va här hade dock den sämsta musiksmaken jag någonsin varit med om. Dom tyckte inte om någon av mina låtar och gillade bara schlager. Usch va illa! Efter att vi festat järnet här gick alla ner till Club Moon. Där fortsatte festen med bra musik och dans! Dansade som vanligt hela natten tills dom stängde och va helt genomsvett när jag gick ut. Tig en körv å mos och sedan gick jag hem och sov.

Vaknade vid typ halv 2 idag. Käade lite och sen har jag kollat på boll hela dagen. Rent fotbollsmässigt har den här veckan varit grym. Den började förra söndagen med 3-0 hemma mot Burnley i FA-cupen. Den fortsatte i onsdags med 8-7 (efter straffar) mot Roma i Chanpions League. Lottningen till kvartfinalerna där sker på fredag. Hoppas på Barca eller Liverpool! Igår, lördag, spelade först Man U-Liverpool där Pool slaktade Utd med 4-1 på Old Toilet. Sedan vann Arsenal med 4-0 över Blackburn. Arshavin gjorde sitt första mål för Arsenal. Idag förlorade Aston Villa hemma mot Bottenham, vilket innebär att, med 9 omgångar kvar, har Arsenal fjärdeplatsen i sin hand. På tisdag är det Hull i FA-cupen. Ny seger då? :) 

Imon ska jag gymma och sedan läsa på lite inför seminariet på tisdag. Nu ska jag kolla på mer spöken. Buuuu!! :D

Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0