Mycke fotboll och lite annat..

Först och främst ska jag väl, som utlovat, kommentera på CL-lottningen lite. Arsenal fick ju Villareal och det är en väldigt bra lottning enligt mig. Dom andra matcherna är Man U-Porto, Liverpool-Chelsea och Brca-Bayern. Ni kan alltså se att vi lyckades undvika vissa jobbiga lag. Arsenal börjar iaf borta och om man vinner och går vidare till semin väntar antingen Man U eller Porto. Tror att Arsenal spelar 1-1 borta och vinner med 2-0 hemma.

Igår va en grymt hektisk dag. Den började vid 10 redan med att jag gick och gymmade. Därefter gick jag och handlade mat till kvällen. Efter att ha varit hemma och lämnat maten gick jag bort till Hemmakväll för att lämna tillbaka en film samt köpa godis. Jag stressade för att hinna hem till 12 och CL-lottningen, vilket jag också hann. Efter att ha kollat lottningen och käkat lunch gick jag bort till Linn (som också bor på Nyhem). Vi gjorde la inte något speciellt utan satt och snarrade hela tiden. Det va dock trevligt eftersom jag inte träffar henne så ofta (förutom på fester) :)
När Linnie skulle på spinning tog jag tillfället i akt att slingra upp till MJ. Där va jag väl i nån halvtimme typ. Vi bestämde oss för att kicka lite boll idag (lördag). Sedan gick jag upp till mig igen och fixade iordning i lägenheten lite. Vid 18 kom Theres hit. Vi kollade bland annat på hennes Thailand-bilder innan jag lagade mat (tortilla-pizza). Därefter kollade vi på lite film och satt och pratade. Tror hon gick hem nån gång runt halv 1 om jag inte minns fel. Det va mycket trevligt iaf :)

Idag gymmade jag vid 12. Efter gymmet gick jag, MJ och Elias ut här utanför och kickade lite boll igen. Vi börjar bli grymma på att hålla den i luften nu. Det handlar mycket om koncentration, vilket kan vara ett problem ibland (skrattattacker är inte bra) :P
Tror vi va där ute i typ 3 timmar innan vi gick in till våra egna lägenheter. Eftersom en av MJ:s polare kom hit så skulle han inte kolla på Arsenalmatchen med mig, men det gick bra ändå :D
Arsenal vann borta mot Newcastle med 3-1 efter mål av Bendtner, Diaby (grymt snyggt!) och Nasri, alla i andra halvlek. Dessutom räddade Almunia en straff. Det va ren och skär porr från Arsenal i andra halvlek och jag hade fan kunnat runka till det utan problem. Underfuckingbart! Grym match! :D

Imorrn hoppas vi att Liverpool spöar Aston Villa också. Både Chelsea och Man U förlorade nämligen idag..

Nu tänkte jag gå och lägga mig iaf. Vet inte om jag har skrivit det redan men jag har klipptid 9.45 på tisdag. Det kommer bli en lite annorlunda Jocke som kommer ut därifrån ;)

Up the Gunners!

Dagens låt: Scorpions - Rock you like a hurricane (på gymmet idag! Musklerna pumpade extra hårt! :P)

Kommentarer
Postat av: martin

fan va spännande med frisörbesöket! ska också klippa mig snart.. håller förresten med dig om kåren vs. festa nere på stan'..

2009-03-22 @ 09:40:44
URL: http://zacharias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0