One night in Halmstad..

Igår va det fest. För en gångs skull va vi inte här uppe hos mig heller. Vi (Jag, MJ, Jalapeño och Hedvig) drog istället bort till Das Boot, eller Fartyget :P lägenheten, som tillhör en av mina klassisar, Lina, va minst sagt grym. Typ 48 kvadrat och riktigt snyggt inredd. Som tre av mina lägenheter typ ;P
Vi va väl en del folk. Lite av mina klassisar och lite vanligt folk. Det va kul iaf. Vi gick la till Kåren vid halv 12 typ. Jag va inte där så länge om man säger så. Dom andra verkade ha haft kul iaf :)
Gick till skolan innan och snarkade mig igenom lektionen. Sedan hade jag följe med Charlotte ner till stan där jag köpte ett par nya skor. Ska gå å handla snart. Sedan vette fan vad jag ska göra, men jag får la hitta på något I guess :P

Orkar inte skriva mer för tillfället, är rätt så seg om man säger så..

Här har ni iaf en bild på min hand, efter att den blivit massakrerad av Linn. Hon är faaaaaarlig, but I like her anyway ;)





Dagens låt: Murray Head - One night in Bangkok

PS: jag och MJ är lätt bäst på att kicka boll. Igår när vi kickade och försökte hålla bollen i luften så länge som möjligt, satt vi nytt personligt rekord med ca 12 minuter. DET är inte dåligt, gott folk! Stabilt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0