Redan de gamla Grekerna..

...läste om de gamla Grekerna. Japp, det är faktiskt sant. Redan på 1000-talet före Kristus fanns det historiker. Det tycker jag är rätt så fascinerande. En annan sak som är fascinerande är Alexander den Store. Han lyckades erövra större delen av ellanösterna och kom så långt som till Indien i öst (innan hans trupper gjorde myteri) och till Spanien i väst. Krigshistoria har alltid tilltalat mig och detta är inget undantag. Tror nog provet på tisdag kommer gå bra, även fast jag glömt att anmäla mig :P

Vad jag gjort idag? Jadu, inget speciellt som är värt att nämna egentligen. Gym, mat, dass, durr, läsa, godis och TV kan man väl sammanfatta dagen med. Inget out of the ordinary liksom. Imon blir väl typ samma visa...nästan iaf. Ska gymma vid 12, kolla på lite FA-cup, läsa och sedan ska jag träffa Johanna och kolla på film eller gå på bio. Vet inte vilket ännu..

Har väl inte så mycket att skriva egentligen. En rolig sak som jag såg innan va iaf att Lil Jon, en av grundarna till musikstilen Crunk, förutom att han har sitt eget solglasögonmärke, så har han också sin egen juice på burk. "Crunk Juice" heter den. Haha! Den vill jag fan smaka! Hur fan smakar crunk liksom!? :D
Göra grym musik kan aset iaf och det är väl inte så svårt med tanke på att han är med i typ varenda video och låt som är inom genren RnB, Hip-Hop och Crunk. Go, Lil Jon!


                                                                                Me like! :D



Dagens låt: 50 Cent feat. G-unit - I like the way she do it (grymt flow i den asså! :D)

Kommentarer
Postat av: martin

durra?

2009-03-07 @ 10:25:22
Postat av: hmm

tuffa slang du vet

2009-03-07 @ 10:38:42
Postat av: Jocke

Inte så tuffa. Bara att tänka efter lite..

2009-03-07 @ 11:31:55
Postat av: hmm

alternativt agera som om man vore 12

2009-03-07 @ 23:08:54
Postat av: Jocke

Till "hmm": min syrra jobbar på ett företag som har med datorer att göra. Jag vet ett sätt att spåra din dator så att jag får reda på vem du är. Tror jag ska testa det..

2009-03-08 @ 01:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0