Reklam

Ja, idag har jag fan inte gjort särskilt mycket alltså. Jag gymmade vid 11 med Mr. Jalapeño. Sedan gick jag hem, dirrade, durrade och kägade. Sedan läste jag i min historiabok eftersom jag har tenta på måndag. Bra att börja tidigt då vi har typ 1000 sidor att läsa....eller ja, i stort sett. Kommer inte läsa allt dock :P
Jag har också käkat med Anna idag och sedan såg vi på The Forbidden Kingdom, som sög manslem om jag ska va ärlig. Imon ska jag va i skolan från 12.15 till 15. Antar att den extra timmen är för tenta-snack typ. Sen ska jag läsa och på kvällen är det fotboll igen. PL!

Men varför har jag "Reklam" som titel på detta inlägget? Jo, det är så att Jill ska ha förfest innan Kåren hemma hos sig på onsdag, så jag tänkte passa på att göra lite reklam för den :)
Klockan 7 hemmea hos Jill. Har redan sagt till alla som jag vill ska komma så ni som läser detta och inte fått ett sms kan skita på er......haha, nä bara skoja...de är Jill som bestämmer vilka som får komma och inte, men jag har frågat folk iaf..... :D

Dom som inte vet vägen kan ha följe med oss....

Nu ska jag sova liiiite!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0