Spansk porr!

Yes! Idag har jag kollat på fotboll hela dagen. En hel del bra fotboll också. Dagens och kanske säsongens höjdpunkt (alla ligor inräknade) så här långt va ändå 19-matchem mellan Athlético Madrid - Barcelona. Förutom att min hus-Gud Titi Henry gjorde två snygga mål, va matchen en såsan som man önskar att alla matcher va. 4-3 till Athlético slutade den iaf och det va fan målchans i varje anfall! Jag blev fan kåt av att se på den! Den bästa matchen jag sett på flera år och feeeeet porr såhär på söndagskvällen!!! :D

Annars har jag inte så mycket att säga. Såg iofs en annan grym match precis efter den ovan nämnda; Inter - Roma som slutade 3-3. Den va inte lika bra men den va grym på sitt sätt. Tempot va iofs inte ens hälften av den i Spanien. Jag hade fan inte hängt med i fem minuter ens i Barca-matchen :P

Arsenal ligger forfarande 6 poäng efter Villa i strid om 4:e-platsen. Villa fick dock bara 2-2 mot Stoke hemma idag så det va bra. På tisdag ska avståndet krympas till 3 poäng!

Nu ska jag kolla på spöken, men jag vill bara säga en sak: TITI, KOM TILLBAKA! JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0