Tåg över Bält och fester på okända destinationer..

Hittils den här veckan har det väl inte hänt något egentligen som är värt att ta upp. Har gymmat och varit på glasbanken. Anledningen till att jag va på glasbanken är att det är fest imorrn. Vart vet jag inte ännu, men det ryktas om 32:an. Hur det blir med toalett och så är en annan femma :P

Annars har jag seminarie vid 10 imon också. Tåget över Bält handlar det om. Piece of cake! :)
Sen blir det gym och sedan fest. På torsdag vet jag inte vad jag ska göra Samma på fredag. På lördag är äntligen den riktiga fotbollen tillbaka. Arsenal mot Man City 16 och sen bra fotboll hela dagen! På söndag samma sak! Boll!

Nu orkar jag inte skriva mer + att jag egentligen inte har nåt att skriva så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0