Allt för fotbollen!

I helgen hände väl inget särskilt så det är inte ens värt att ta upp. Igår va jag i skolan från 9-12 och våndades. Jag va grymt jävla nära att somna vid ett flertal tillfällen och det enda som hindrade mig var att skäggot (KG) harklade sig. Hans släpande jävla fötter är fan sövande ju! Segare människa får man leta efter! Ufo-Dan in disguise, Martin (Pelin)? ;)

Idag var det meningen att jag skulle ha lektion vid 13.15-16. Det va en ruggigt sunkig tid med tanke på att det var fint väder ute och jag va fotbollssugen igen (4 dagar i rad!). Det var ett seminarie och dem är man tvungen att gå på...........OM man inte har "eventuell frånvaro". Om man av någon anledning inte kan medverka på ett seminarie ska man, innan lektionen, skicka in en skriftlig rapport på högst två A4-sidor i det ämne som är aktuellt. Jag hade alltså att välja mellan:

1: inte skriva rapporten och istället sitta 3 äckliga, sunkiga, runkiga timmar i skolan, medan alla andra var ute och roade sig och lekte i solen..

2: sitta i drygt en timme på förmiddagen och skriva rapporten (som för övrigt var enkel) och dra bort till Bolmen och lira boll med E och MJ.

Svårt val? Nä, inte direkt! :D

Jag valde 2. Jag ångrar ingenting! Har fått lite solbränna + att jag fått lira boll. Ibland är man smartare än man tror :)

Annars tänkte jag gå och durra snart (om jag pallar att ställa mig upp vill säga). Sedan tänkte jag kolla på lite boll och käka. Imon är det fest här vid 7. Ska bli kul. Skriver mer efter det!

PS: fick just reda på att jag ska jobba på torsdag och lördag. Varför är det så märkvärdigt då? Jo, jag fyller ju år på torsdag så min present blir att jobba i disken. Hurra! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0