Arsenal åker ikväll!

Japp, jag skriver "ikväll" eftersom det nu är efter midnatt och således tisdagen den 5 Maj; dagen då Arsenal gör ett tappert försök att slå ut Manchester United i Champions Leagues semifinal hemma på Emirates Stadium, men misslyckas. Jag är alltid pessimist, visst är jag det, men i det här fallet finns överhuvudtaget ingenting som talar för Arsenal enligt mig. Jag ställer in mig på en förlust så känns det inte lika jobbigt efteråt....men tänk om...nä, skit i det! Förlust blir det. Inte siffermässigt, Arsenal vinner med 2-1, men det räcker inte då Man U går vidare på fler gjorda bortamål. Jag hoppas innerligt att jag har fel och skulle Arsenal göra 1-0 imorrn (vilket skulle innebära förlängning), kommer jag skita på mig så hårt av nervositet att både jag och MJ ramlar genom golvet..

UP THE GUNNERS!!!!!

Uppdatering från the real world:

I söndags kollade jag på fotboll precis hela dagen så där finns inget speciellt att förtälja. Igår (måndag), började dagen med gym tillsammans med Elias och MJ vid 11. Därefter gick jag hem och durrade och käkade. Vid 15.15 var det dags för skola, som idag bestod av en gästföreläsning av Uppsalaprofessorn Mattias Gardell i ämnet "Tortyrens återkomst i det moderna samhället". Det va mest en massa smörja om att USA va elaka som vanligt. Alltså inget som jag inte hört innan och sömnen var inte långt borta. Efer föreläsningen gick jag och mina klassisar till Maxi och handlade. Vi bestämde oss för att käka gemensam lunch på fredag, vilket jag tycker är trevligt :)

Efter affären gick jah hem och städade upp lite. Sedan kom Anna för att käka fajita. MJ kom också lite senare och glodde på Elfsborg-IFK och Aston Villa-Hull med mig. Har bara suttit och kollat lite dumburk alltså..

Idag har jag vidrigt nog lektion 9.15, vilket innebär att jag borde sovit nu, men va fan; är man nattuggla så är man :D
Kommer dock inte kunna lyssna på lektionen då jag kommer vara för nervös inför matchen ikväll. Onsdag innebär mer gym och mer fotboll. Torsdag vette fan och på fredag blir det skola bland annat. Har inte planerat så lång i förväg precis. Det enda jag vet är att jag ska jobba igen den 16:e. Nu ska jag dock sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0