Bara att bita ihop och se glad ut, Jocke!

Håller på att storstäda min lgh just nu och har gjort så hela dagen. Nyss fick jag dock ett samtal från min chef. I det samtalet sa han att flera, eller "i stort sett alla" tycker att jag har haft en dålig attityd de tre gångerna jag jobbat nu i maj. Dessutom ska jag vara "lat" och "sämre" än förra året, under vilket jag enligt min superba (not!) chef endast var "medelmåttig".

Jag var/är förstås helt oförstående till detta eftersom jag både jobbat så hårt jag kunnat och verkligen tänkt på att vara trevlig mot alla på jobbet. Jag trodde att det räckte. Jag hade fel..

Det är ingen som ens visat på att de är missnöjda med min attityd. Jag har kommit bra överens med alla på mitt jobb. Jag fattar absolut inte vad fan jag ska göra för att få en bra attityd (enligt dom). Ska jag gå runt och smila hela tiden eller? Jag är grymt jävla sur just nu eftersom jag inte gillar att få skit som jag inte förtjänar. Speciellt inte utav min lata jävla chef. Han är antagligen det största aset som någonsin funnits. Bara går runt och slänger ur sig skit på alla hela tiden när han är den mest odugliga själv.

Nu är det dock så att jag behöver ha ett jobb i sommar så det är bara att bita ihop och se glad ut I guess..

Kommer samla på mig så mycket ilska under sommaren om detta fortsätter så att jag inte går att vara i närheten av efteråt..

Fuck off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0