Lyckad sista fest!

För det första måste ni bara kolla in mitt inlägg "10000 BC". Det är någon jävla stjärt som försöker överglänsa mig i historiekunskaper. Jag vet inte vem det är, men jag har mina aningar. Kan ju säga som så iaf: mitt svar sitter som en hadouken i nyllet på aset. Kom tillbaka från den om du kan, din röv! My house! Boyeahhh!! :D

Festen igår var väldigt lyckad. Den började på fartyget, där vi satt ute på gräsmattan och söp, grillade och hade allmänt jävla kul. Att jag har delvis grått hår är något, har jag märkt, som folk tycker om att anmärka/pilla på. Jag tror bara att folk är avunsjuka för att det är så fint. Varför skulle de annars ägnat det så mycket uppmärkssamhet för? :)

"Å Jocke vill du jag ska pillaaaaaaaa!? Okej, då ska jag pajja din frillaaaaaaa!!" :D

Festen drog senare vidare till Kåren där jag typ, som vanligt, dansade all night long. Det var för en gångs skull väldigt välfyllt där inne så det va helt ok. Efter kåren hade vi efterfest hemma hos Lina fram tills typ 4. Sedan gick jag hem och däckade. Vaknade upp idag vid 11 av att det va fucking 27 grader i min lgh. Ute var det över 35 (i solen). Jag va bakis som ett krossat ägg, men fotboll på Bolmen med MJ går före att tycka synd om sig själv så vi tog bollen, dojjerna och gav oss bort dit. Kan säga att jag blev svettig bara på ditvägen. Efter att ha lirat boll i tre timmar var jag ännu svettigare..och helt jävla slut i huvet och kroppen. Fan, MJ, vi får se till å lira mer i höst innan det blir kallt. Tjejer gillar killar som spelar fotboll. Dom tycker vi är coola i jämförelse med töntarna som spelar volleyboll bara för att få visa upp sina bringor. Kom tillbaka när ni kan hantera en boll med fötterna, era våp! :D

Sa jag att jag och MJ är grymma på allt som har med fotboll att göra? Speciellt på att kicka :D

Efter Bolmen gick vi hem till MJ och kollade på Kalmar-Helsingborg samt beställde en pizza. Efter det gick jag hit och durrade samt käkade stroganoff med Anna. Har skickat in min hemtenta, vilken jag tycker blev bra, och sedan kollat på TV lite. Imon är det diskussion om tentan så nu ska jag lägga mig. Här kommer några bilder. Enjoy!


                                                  Hehe solen lockar fram fräknar på näsan :P



                                                             ...och röd färg på ryggen :)

Kommentarer
Postat av: Linnie

Det var inte jag som skrev om 10000 BC iaf :) Jag överglänser bara när jag verkligen kan det ;) Och jag har inte ens sett filmen! Vill inte se den heller :) Men däremot vill jag se nya Star Trek, the reader och Harry Potter när den kommer... och Änglar och demoner! :) Me love films :D:D:D

2009-06-01 @ 19:40:44
Postat av: Jocke

Hehe det trodde jag inte heller ;) såg Star Trek för några dagar sen och jag kan säga att den va väldigt bra. Hehe du vill se all filmer du ;)

2009-06-01 @ 23:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0