Sista festen innan sommaren imon?

Antagligen är det så. Vi får hoppas att den blir grymt rolig iaf. Vi ska va borta på fartyget och grilla och supa. Kan det bli bättre liksom? :P

Idag har jag annars suttit nästan hela dagen och skrivit på min hemtenta. Det enda avbrottet jag gjort var när jag va ute å kickade lite boll med MJ runt 14-tiden. Har hunnit skriva nästan sju sidor och är i stort sett klar nu. Om jag får säga det själv, är jag grymt effektiv när jag väl sätter igång. Det går fort! :D

Finns la inte så mycket mer att skriva antar jag. Eller ja, det hände en rätt så rolig sak när jag, efter att ha varit på maxi och handlat innan, var på väg hem. Typ vid Trade Center mötte jag en snygg tjej. Vi såg varandra på rätt så långt avstånd. Jag va dock rätt så seg efter bollen så jag kollade inte så noga....i början. Jag kollade däremot när hon började dra upp sina tröja ända till halsen. Detta gjorde hon ända tills vi kom upp jämsides. Hon hade en snygg mage för övrigt :P

Jag: snygga abs!
Hon: tack!

Sedan gick jag hem. Ingen stannade eller så, men jag tyckte det var rätt så kul ändå att en snygg tjej, helt utan anledning(?) flashar sin magge för mig ute på gatan. Mer sånt, tjejer! ;D

Nu ska jag hitta the hay. Har just sett sista avsnittet av Generation Kill. En av de bästa serierna jag sett. Synd att det var så få avsnitt bara. Jaja, upp å gymma imon så...natt!

Dagens låt: East Beat Syndicate - Love Transmission

Kommentarer
Postat av: Linnie

Haha! Fan vad kul... älska sådana knasiga men härliga situationer! :D

2009-05-30 @ 01:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0