Star Trek, hemtenta och unga Engelsmän

Igår va det fest. Jag såg det som en fest inför lördag, men det va helt ok ändå. Kåren va väl sådär kanske, men jag hoppas det blir bättre på lördag..

Idag har jag suttit med hemtentan stora delar av dagen. Har sammafattat all fakta nu så jag har börjat skriva. Har iofs bara kommit en och en halv sida in i arbetet, men det känns ändå bra. Jag vet vad jag ska skriva, om man säger så.
Kvinnlig rösträtt är dock inget speciellt upphetsande ämne, men jag biter i det sura äpplet as usual..

Ikväll var jag dock och såg på den nya Star Trek-filmen. Hade väl inte särskilt höga förväntningar på den, men jag blev positivt överraskad. Mycket bra film. Grymma actionscener och helt ok story. En helt okej Begins-film helt enkelt!

Vad gäller unga Engelsmän, kan jag bara säga att Arsenal har två spelare med i U21-EM här i Sverige i sommar. Dessa spelare är Theo Walcott och Kieran Gibbs. Walcott visste jag redan om, men Gibbs måste jag säga att jag är överraskad över. Han har gjort en grymt bra vår och förtjänar definitivt platsen. Nuff said!

På lördag är det stor fest. Jag kommer vara där. Kommer du?

Dagens låt: är en partyhöjare vid namn 250 kg kärlek - Supa sång Enjoy! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0