Titi är Gud!

Nu har min personliga husgud, Titi Henry, vunnit allt som man kan vinna (som är av värde). Jag unnar honom Champions League-segern igår mer än något annat. Att han i intervjun efteråt säger, på frågan om detta väger upp förlusten 2006 med Arsenal: "Det är den värsta förlusten i mitt liv. Arsenal kommer alltid att finnas i mitt hjärta och i mitt blod", är det som gör att jag älskar honom så mycket. Jag hoppas att han kommer tillbaka snart! Gud!

Titis titlar:

Premier League
FA-cupen
La Liga
Copa del Rey
Champions League
EM
VM

Behöver inte skriva mer....det talar för sig självt..



                                                                                         Gud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0