Torsdag - Söndag

I torsdags fyllde jag 23. Hur jag firade det? Jag blev först förolämpad av konduktören på tåget* och sedan jobbade jag till 00.15 i dirren. Mer än så gjorde jag fan inte på min födelsedag. Fick dock en finfin bollpump av mina föräldrar som jag kan pumpa min fotboll med. Den kommer väl till pass :)

I fredags va det en slapp (skönt slapp) dag. Jag vaknade typ vid halv 2(!) och gick upp och käkade lunch. Sedan gick jag ut och la mig och solade i trädgården. Därefter gick jag upp och "dog" i fåtöljen framför TV:n. Där stannade jag ända tills det va dags för grillning ute i trädgården på kvällen (ja, mina föräldrar har många TV-kanaler :P). Efter maten gick jag upp igen och la mig framför TV:n. Där satt jag sedan ända tills jag la mig.

Igår (lördag) gick jag upp vid halv ett. Jag såg Man U säkra titeln mot Arsenal på Old Toilet efter att matchen slutade 0-0. Jag är dock nöjd med Arsenals spel som förtjänade ett bättre öde. Att Man U nu vunnit tre PL-titlar i rad skär i en Gooners hjärta ska ni veta. Det gör grymt ont! Men vi kommer igen, vi kommer alltid igen!
Vid 17 va det dags för jobb igen. Den här gången var det ett bröllop på 110 pers. Kvällen va väl rätt så hektisk, men eftersom jag fick hjälp + att jag inte längre var till nytta vid 22.30, fick jag också gå hem den tiden. Det va grymt skönt och jag hann till och med hem till slutet på ESC. Alla låtar, speciellt den som vann, sög dock stor fallos. Sveriges bidrag var rent ut sagt värdelöst och jag säger det igen: svenska folket har absolut ingen som helst musiksmak! Hur fan kan ni tro att vi ska vinna med en sån skitlåt!? Hade vi skickat Alcazars låt hade vi iaf haft en chans men ni valde att skicka en skrålande jävla transa istället. Haha! Ja, ni får vad ni förtjänar, era sopor! Nästa gång skickar vi Basshunter med Boten Anna, så kanske vi har en chans iaf! :D

Annars kollade jag också på den eminenta serien Generation Kill i lördags natt. Grymt bra serie!

Idag vaknade jag, käkade lunch, glodde på lite boll, åt på restaurang med Illbattingen, morran, farran och Anna i Varberg. Jag åt Schishkebab (hur det nu stavas :P). Sedan åkte jag och Anna hit och här sitter jag nu. Imon blir det gym och sädning av min lgh. Här ser nämligen för jävligt ut :P

Nu: spöööööööööööken!

* När jag sa att jag ville ha en biljett till Vbg fick jag svaret: "varför köpte du inte en biljett före du gick på tåget?" Jag blev lite ställd av hans otrevliga ton och tänkte svara med en förolämpning, fast lyckades hålla mig och sa istället: "jag hann inte". "Har du kontanter då?" sa han då. Nä, det hade jag inte och jag ville betala med kort, vilket man alltid har kunnat göra annars. Då sa aset: "då får jag väl skriva en faktura. Du vet väl att det är dyrare på tåget?" Jag sa att det inte var första gången jag åkte tåg och fick då svaret: "det kanske det inte är.." Sedan var han allmänt otrevlig resten av tiden.

Hur fan är det ställt med SJ egentligen? Jag visste att de var dumma i huvudet men att man inte ens får betala med kort längre? Vet inte vad jag ska säga mer än att jag aldrig mer tänker betala för att åka tåg här i Sverige (180 spänn kostade det för övrigt mellan Halmstad och Varberg). SJ kan äta skit och dö!

Konduktören då? Hoppas han får gonorré i ögat och dör i en hög med gödsel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0